Penulis ingin berkongsi dengan pembaca sekalian mengenai entri terbaru di dalam blog Ummi Hafilda. Isunya sangat berat dan telah mendedahkan kelakuan dan penyelewangan kuasa Anwar Ibrahim yangtidak diketahui oleh ramai rakyat Malaysia terutamanya generasi muda hari ini.

Di antara kenyataan di dalam blog Srikandi7 :-


PANAS, PANAS, PANAS WAHAI ANWAR DAN AZMIN SERTA PENYOKONG PKR, PAS SILA JAWABLAH SIAPA PENGKHIANAT BANGSA, SIAPA PEROMPAK HARTA NEGARA, SIAPA BAPAK RASUAH ,SIAPA AGEN YAHUDI,SIAPA PEMUSNAH DAN PEROSAK BUMI, SIAPA PENIPU BESAR, SIAP PUTAR ALAM,SIAPA MANUSIA DURJANA,SIAPA ? SIAPA ?JAWAB , JAWAB,JANGAN MENIPU RAKYAT LAGI, SUDAH TERANG LAGI BERSULUH DENGAN PENGAKUAN BERSUMPAH DATO MURAD, SELAKU TIMBALAN GABENOR BANK NEGARA ,SEHINGGA MENGHERET BELIAU KEPENJARA. seterusnya
Rujuk video di bawah :-



Rujuk juga keratan akhbar di bawah :-




Keratan-keratan akhbar yang menjadi mimpi ngeri Anwar jika disiarkan kembali!


Selain daripada itu :-


12) ANWAR MENGARAHKAN TONG CEO PHILEO ALLIED BANKMENGAMBIL SAMSIDAR TAHARIN UNTUK BEKERJA DENGAN BANKNYA.KATA MURAD ADALAH DIKETAHUI DGN MELUAS BAHAWA SAMSIDAR DIBAYAR DGN GAJI YG TINGGI DAN DISEDIAKAN DGN SEBUAH KERETA DAN PEMANDU DAN PADA KEBANYAKAN MASA DIA TIDAK PERLU PERGI BEKERJA.
Seperti yang penulis katakan, isu penyelewengan dan salahguna kuasa Anwar Ibrahim satu ketika dulu,tidak diketahui oleh ramai pihak terutamanya generasi muda hari ini. Mereka mengganggap Anwar Ibrahim adalah suci bersih daripada rasuah dan kronisme. 

Beliau kononnya adalah saviour atau penyelamat negara kurniaan Tuhan padahal jika semua pihak tahu tentang kejijikan dan kemungkaran yang beliau lakukan, tidak ada sesiapa pun yang akan menyokong Anwar Ibrahim ! 

Kecuali kroni-kroni beliau yang sudah dibuncitkan poket mereka oleh Anwar Ibrahim sebelum ini dan oportunis politik yang memperalat dan diperalatkan sesama sendiri walau pun mereka sendiri tahu sejarah hitam Anwar.

Dan sehingga ke hari ini, Anwar Ibrahim tidak dapat berbuat apa-apa terhadap pendedahan Ummi Hafilda meski pun ianya lebih pedih dan menyakinkan! WHY ?


p/s : Penulis sangat bersimpati kepada Wan Azizah kerana terpaksa menelan sahaja lakonan dan perbuatan Anwar Ibrahim selama ini biar pun ianya sangat menyakitkan jiwa dan raga beliau.

0 Responses so far.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...