Klik Gambar Bagi Imej Jelas


Wow....Nampaknya penyokong Anwar Brahim sudah MenGILA pada waktu ini. Dengan kenyataan yang di keluarkan oleh penama komen ini dapat kita gambarkan bahawa Nyawa Saiful Bukhari amat Terancam sama sekali.

Kenyataan penama bernama Anaz Zahari yang menyuarakan agar MEMBUNUH Saiful Bukhari merupakan satu kenyataan yang amat merbahaya dan pastinya mengancam Nyawa Saiful Bukhari Saksi PENTING dalam kes Liwat Anwar Ibrahim.


Komen MEMBUNUH terhadap Saiful Bukhari dalam wall FaceBook Anwar Ibrahim telah pun di PADAM. Namun rakan Facebook Bujang Senang Hati Gembira sempat mencetak kenyataan yang berbaur ancaman Nyawa itu.

Di harapkan Pihak bertanggungjawap mengambil tindakan terhadap penama Anaz Zahari yang telah terang terangan berniat ingin MEMBUNUH Saiful Bukhari ini.

Jika sebelum ini ada ura ura pihak dari luar Negara yang cuba mencari Saiful Bukhari bagi menidakkan perbicaraan Kes Liwat ini dan sekarang ada pula pihak yang terang terangan ingin MEMBUNUH Saiful bukhari.

Sebelum perbicaraan kes Liwat ini juga kita ada kedengaran ada pihak yang cuba MENYANTAU Saiful agar Sakit dan tidak berupaya memberi keterangan di Mahkamah bagi kes Liwat ini dan sehingga kini juga masih wujud pihak yang cuba MENGANIAYA Saiful Bukhari dan keluarganya.



Petikan Blogg The Unspinner

Sudah dua hari Singh ini berada di Mahkamah. Dia duduk diam2 sambil pegang tasbih. Bila Anwar masuk mahkamah, dia akan tengok pada dia macam mintak isyarat ok ke? Nampaknya Anwar macam nak mandrem Saiful. Kenapa tidak, Singh ini bukan ahli PKR atau aktivis reformasi.

Di harapkan kita seluruh rakyat Malaysia dapat mendoakan keselamatan kepada Saiful Bukhari agar selamat dalam cubaan dari Pihak yang tidak bertanggungjawap bagi mengagalkan perbicaraan kes Liwat ini.

Malah menjadi kewajipan kita seluruh rakyat agar Peka dan Prihatin dengan ancaman mahupun ugutan dalam hal sebegini.

Pihak PDRM diharapkan dapat menjaga keselamatan Nyawa Saksi Utama dalam Kes Liwat Anwar Brahim ini dengan sepenuh Maksimun kawalan Keselamatannya.

Psssttt..Saiful dapat ugutan bunuh namun tidak pula lari bersembunyi di kedutaan TURKEY..he he he


0 Responses so far.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...