HINDRAF kini sudah kurang ajar dan mencarut.tak habis-habis lagi berkenaan buku interlok,mereka telah mengeluarkan satu video yang cukup memeranjatkan anda semua.nak tahu apakah video itu ????


bila saya ingin cuba menghuraikan berkenaan video dia atas,rakan saya blogger sayaFLYING KICK telah mengeluarkan isu yang sama.sila baca artikel di bawah ini.marilah kita bersatu untuk mempertabatkan Bangsa Melayu dan hancurkan misi HINDRAF untuk berkumpul di KLCC pada 27 februari ini

HINDRAF tidak sepatutnya dilayan sebagai sebuah kumpulan pembangkang kecil-kecilan lagi. Kecenderungan HINDRAF untuk mewujudkan ketegangan kaum dan melancarkan serangan ke atas orang Melayu serta masyarakat Malaysia yang mereka anggap sebagai musuh, bukan lagi satu perkara tersembunyi.

Terbaru,perhimpunan dan perarakan pada 27 Februari ini yang kononnya untuk mendesak kerajaan mengharamkan INTERLOK kerana didakwa menghina,ternyata satu alasan yang sangat cetek untuk menghalalkan perbuatan mereka.Apa yang mereka inginkan ialah, penghapusan orang Melayu sepenuhnya dan mereka diberikan kebebasan yang tiada hadnya.

Kumpulan ini seharusnya dilayan seperti pengganas komunis yang bermaharalela membunuh sesiapa sahaja yang tidak bersetuju dengan perjuangan mereka seperti pada zaman darurat dahulu. Tindakan lebih keras juga perlu diambil terhadap kumpulan ini seperti perlucutan hak kewarganegaraan dan kerakyatan mereka selain menghalau mereka terus dari Malaysia.

Apa yang mereka inginkan ialah berulangnya kembali Peristiwa Berdarah Babri yang menyaksikan puluhan ribu umat Islam India dibunuh sebelum masjid purba zaman Moghul dimusnahkan dengan alasan paling bingai, di tapak masjid itulah seorang dewa mereka telah dilahirkan. Tanpa sebarang bukti untuk menyokong dakwaan terbabit melainkan sebuah mimpi seorang pemuda, Masjid Babri yang berusia ratusan tahun diratakan, dan puluhan ribu umat Islam dibunuh secara kejam, termasuklah dibakar hidup-hidup di dalam gerabak keretapi.

Dalang utama kejadian tersebut adalah Bharatiya Jannata atau BJP yang menggunakan lambang hampir sama dengan HINDRAF malah menggunakan warna oren sebagai identiti mereka yang kononnya warna yang digalakkan dalam Hindu... yang menjadi masalahnya, sejak bila pula Hindu ada warna? Dan sejak bila pula Hindu merupakan sebuah agama yang berakidah satu kerana perkataan Hindu itu sendiri hanya wujud pada awal abad ke-18 menerusi lidah Inggeris yang tidak tahu apa agama sebenar penduduk di benua India selain Islam yang mereka lihat menyembah pelbagai berhala dan objek.

Sudah selayaknya,kumpulan tersebut bukan sahaja dibanteras, sebaliknya dikenakan hukuman yang berat. Kalau kumpulan-kumpulan sesat di dalam Islam boleh dikenakan tindakan keras sedangkan mereka tidak bersifat subversif, mengapa HINDRAF sekadar ditangani dengan penuh sopan santun walhal mereka kian menunjukkan belang subversif mereka yang tersendiri,terutama apabila khabar angin wujudnya pertalian Tamil Eelam Sri Lanka dengan kumpulan terbabit.

SILA LIHAT DI BAWAH.SAYA NAK BERITAHU ANDA SEMUA SUPAYA KITA INGAT KEMBALI APA YANG TERJADI


4 MELAYU YANG DI BUNUH OLEH LAWYER HINDRAF 



POSTER DI ATAS JELAS MENUNJUKKAN HINDRAF CUBA MEMBUNUH UMNO DAN MELAYU.MASIHKAH ANDA INGAT LAGI PERKARA YANG SAMA BERLAKU PADA 4 MELAYU DI BANTING YANG DI BUNUH DENGAN KEJAM OLEH LAWYER HIDRAF ??? SILA LIHAT MUKA DI BAWAH


ADAKAH INI YANG ANDA MAHU ???



RENUNG-RENUNGKAN LAH

0 Responses so far.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...