Kit Siang kata :-
Penasihat DAP, Lim Kit Siang berkata, tidak mudah bagi parti pakatan - DAP, Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan Pas - untuk memenangi Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri kawasan Tenang pada 30 Januari nanti. - baca seterusnya

Hadi Awang kata :-
"Kita lakukan kaji selidik di peringkat bawah dan kita dapati calon kita mendapat sokongan akar umbi parti di samping mempunyai pengaruh kerana pernah berkhidmat di kawasan Dun Tenang," - baca seterusnya

Mana ada dalam pertindingan belum lawan dah mengaku kalah. Ingat ini filem hindustan ke...hero kalah dulu. Kalau dah tak yakin dengan kemampuan sendiri, buat apa bertanding???buat susah rakyat je. Atau PAS yang syok sendiri menyangka DAP bersama PKR menyokongnya 100%.

"Apabila Nabi Muhammad s.a.w mengajak pemimpin-pemimpin Aus dan Khazraj yang datang dari Madinah untuk mengadakan bai'ah janji setia bagi menguatkan sebuah pemerintahan yang adil, di antara yang diminta melafazkan janji setia ialah dua orang wanita. 

Kenapa PAS baru sekarang mengiktiraf penglibatan kaum hawa dalam pemerintahanya setelah berpuluh tahun berjuang. Tak kan baru teringat kisah tu sekarang??? atau PAS dah tahu DUN tenang akan kalah dan sengaja meletak calon wanita. Kononya mengiktiraf la supaya dapat sokongan golongan wanita.

**Inilah yang dikatakan tidur satu bantal, siap commulut. tapi mimpi lain lain.....

0 Responses so far.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...