Selepas Anwar meminta maaf di penggulungan Konvensyen PR, terus dia menembak tidak henti-henti. Biasalah pembangkang memang macam begitu.

Cehhh ... macam mata dia tidak nampak dan tahu apa yang berlaku di Selangor, Penang dan Kelantan.

Anwar kata PR tolak kerakusan kuasa dan rasuah. Kesetiaan rakyat kepada kerajaan adalah bersyarat selagi ianya tidak mengamalkan korupsi.

Apa yang Anwar dan Azmin buat dalam pemiliahnn PKR baru2 ini kalau tidak kerakusan kuasa dan korupsi?

Apa yang berlaku bawah mata Anwar dan Khalid yang konon terer giler dan buat di Kumpulan Semesta, PKNS, Yayasan Selangor, dll. Belum cerita apa Ngeh dan Nga buat dalam masa sekejap? Belum cerita apa Nik Aziz dan Ariffahmi, Husam dan Takiyuddin buat di Kelantan?

Lepaih tu dia mula fitnah dia. Katanya semasa PM menjadi Menteri Pertahanan, dia telah memberi sebanyak 30 kontrak kepada Syed Abul Hussein dari Pemuda UMNO Bukit Gantang.

Katanya M'sia hanya menduduki tempat ke 13 dari 15 negara Asia Pasifik negara yang mampu mnarik pelabur. Kalau bawah Anwar, pelajar Malay Studies yang calus setahun dan tidak layak masuk fakulti ekonomi, pastinya lebih dari 15.

Dia kata TNB membeli tenaga dari penjana tenaga bebas sebanyak 25% lebih mahal dan 23 bilion telah di bazirkan. Jelas sekali Anwar ketinggalan zaman. Dah tak ada premium lagi kerana semua kadar itu flat dan kini mereka menjana bawah pasaran kerana minyak dan gas mahal.

Hehehe ...punyalah pembohong!

Anwar kata beliau tidak diberi peluang untuk beri bukti mengenai pendedahan Wikileaks. Alah ... dah 4 tahun mana bukti pasal Altantunya?

Dia menuduh BN takut perkara tersebut dibawa di Parlimen dan mempersoalkan kenapa Hishamuddin hanya perkatakan sebahagian kecil tentang pendedahan wikileaks, tetapi tidak mengenai kes altantuya dan pmimpin2 Malaysia lemah.

Anwar percayalah tuduhan WIkileak tu? Makna dia ngaku dia liwat? Sebenarnya semua pemimpin UMNO berhati2 mengenai WIkileaks kerana ada konspirasi antara intellihence Amerika dan akhbar aliran perdana Amerika.

Sudah kena jatuh penggantungan, baru Anwar nak kata APCO ada surat perjanjian diantara DCI dengan Kerajaan Israel dan prjanjian pegawai akhbar PM dgn APCO. Kononnya syarikat ini ada hubungan dengan Shin Beth yang sering tembak pemimpin Islam.

Sudah silap cerita pasal syarikat pistol, Anwar reka cerita lain. Kenapa tidak cerita Anwar pergi buat APOLOGY TOUR ke Amerika dan semua perhubungan dan contact Anwar di amerika ada kena mengena dengan Yahudi atau gay?

Dia menokok nambah fitnahnya mengatakan 1Israel beri keutamaan kepada kesihatan sprti yang diperkenalkan sebagai Klinik 1Msia.

Anwar menuduh pendakwaan kes PKFZ dan Khir Toyo adalah satu sandiwara. Mana dia tahu? DIa kawab baik dengan AG dan hakim kah? Betullah orang kata Anwar pegang banyak hakin?

Kalau tidak bohong, putar alam dan fitnah, bukanlah Anwar!!!!

PKR = Parti Kelentong Rakyat

0 Responses so far.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...