Merujuk cerita malam tadi bahawa pendedahan mengenai DNA kes dahulu adalah palsu oleh bekas CID Dato Md Zin, ini semua drama.

Ingat kembali cerita kami mengenai Anwar takut laporan doktor dan laporan DNA terkeluar di mahkamah. Dia cuba tunda demi tunda kes untuk melambat-lambatkan kes.

Lama-lama laporan doktor dah keluar juga akhirnya.

Sahlah bahawa laporan Pusrawai yang dijaja oleh PKR dalam risalah yang ditandatangani Dato Salehuddin adalah palsu. Doktor Osman tidak periksa Saiful. Sebaik dia tahu ini kes jenayah, dia stop dan suruh ke HKL.

Bukan saja laporan itu satu penipuan, begitu juga statutory declaration yang ditandatangai Dr Osman yang keluar di Malaysia Today pun turut serta satu penipuan dan palsu.

Raja Petra itu Raja Pembohong yang memalukan keturunan dan darah rajanya. Mungkin darah mak orang putihnya itu keturunan penipu dan pembohong.

Isu ini tak cukup dikompangkan untuk menutup kepalsuan ini.

Perkara kedua yang Anwar takut dan cuba lambatkan ialah bukti DNA dari kenyataan dua pakar kimia.

Sebelum laporan dan pengsaksian itu keluar dimahkamah, Anwar mahu discredit atau menimbulkan kesangsiaan awam terhadap bukti DNA.

Itulah yang dilakukan oleh Dato Mat Zin yang merupakan orang Ramli Yusoff dan sama-sama musuh bekas IGP Tan Sri Musa Hasan hingga sanggup bersekongkol dengan anwar hanya kerana Musa ialah IO kes ini.

Bila bukti DNA keluar, habis Anwar!

Dia tidak ada alibi melainkan 6 orang yang kononnya bermesyuarat di kondo lain sebelah tempat dipaku Saiful. Salah seorang dari 6 orang alibi ini adalah Prof Arif. Yang lain itu .... akan keluar tak lama lagi. Biar dia orang menggelatar dahulu.

Alibi Anwar untuk proof dia tak salah tak boleh membantu kerana ada CTV yang semua clear gambar dan waktu sesiapa keluar dan masuk. Baik kondo atau lif atau tangga.

Macam-macam raja auta Malaysia akan gunakan. Dia tahu dia akan kalah. Dia hanya mahu rakyat kesian pada dia dan undi Pakatan.

Dia ingat DAP nak lepaskan dia. Tapi dia salah. Lagi lama Anwar dalam Sg Buloh, lagi untung politik DAP. Mereka mahu dia dalam Sg Buloh selama-lamanya sampai mati untuk didrama dan diwayangkan!

0 Responses so far.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...