KONDOM Dan AIR MANI-Rakaman CCTV Di Sekat Bagi Tatapan Rakyat



Gambar yang menjelaskan Saiful Bukhari mangsa Liwat Anwar Brahim menerangkan kepada Hakim, Pendakwaraya, Peguambela Anwar.

Saiful Bukhari di Liwat di mana?
Atas Katil?
Dapur?
Ruang Tamu?
Bilik Air?

He he he.....
Nantikan pendedahan seterusnya....

Anwar Ibrahim MALU
MALU dengan Jenayah HOMOSEKSUAL nya itu.

Psssttt...Anwar Malu ataupun terbayang kemuncak KLIMAKS nya itu..he he he


Mana dia kebebasan MEDIA dalam Kes Liwat Anwar Brahim ini? Apabila Saiful Bukhari mula menceritakan bagaimana kejadian yang berlaku di dalam bilik Kondo tempat kejadian liwat berlaku sahaja, Karpal Singh Ketua Peguam Anwar brahim membantah dan memohon perbicaraan Tertutup pada esoknya.


Mana Kebebasan MEDIA?

Jika sebelum ini Anwar Brahim dan seluruh kepimpinan pakatan yang lain mengatakan kerajaan BN menyekat kebebasan Media dan mengawal media negara ini bagaimana pula dengan mereka sendiri? Apakah mereka telus?

Jangan kita lupa sebelum ini seorang Adun PAS dari kelantan telah memohon kepada Mahkamah agar kes tuntutan Cerai bekas Isterinya wanita Kemboja dibicarakan secara tertutup kerana takut di ketahui rakyat akan Wang yang dimiliki Adun PAS berkenaan. tuntutan 3 Juta itu masih lagi kita tidak mengetahui nya kerana dibicarakan secara tertutup.

Ini kes yang melibatkan Anwar Brahim pemimpin pakatan Rakyat pula yang dibicarakan secara tertutup. Apakah ini yang di namakan kebebasan media? Apakah ini tidak menyekat kebebasan dalam menyampaikan maklumat?

Untuk makluman semua, sekali lagi Gomo ingin tegaskan di sini. Saiful Bukhari lah yang sepatutnya tertekan dalam kes Liwat ini. Kerana Saiful Bukhari perlu menjelaskan kepada Mahkamah bawaha beliau benar benar di LIWAT. Saiful Bukhari perlu membuktikan kebenarannya yang benar Anwar Meliwat nya. Anwar Brahim pula hanya perlu menempis apa yang di katakan oleh Saiful Bukhari itu.

Namun setakat ini tekanan nampaknya di alami oleh Anwar Brahim. Mengapa Anwar tertekan sedangkan Anwar Brahim hanya perlu menidakkan kebenaran yang Saiful Bukhari sampaikan?

Dalam FaceBook( KLIK DISINI) Nya Anwar Brahim sejak petang tadi tidak putus putus Anwar menulis artikel berkaitan perjalanan kes Mahkamah ini. banyak benar yang cuba Anwar putar belitkan dan mengkritik keterangan Saiful Bukhari. Apa sudah Jadi?

Anwar sepatutnya tahu bukan di Facebook untuk beliau melawan keterangan Saiful Bukhari, sebaliknya di Mahkamah lah Anwar perlu membuktikan dirinya tidak bersalah. 12 orang peguam terkemuka yang Anwar ada dan tidak kurang juga 13 orang saksi ALIBI di pihak Anwar Brahim. Mengapa Perlu Takut?

Apa yang pasti esok pastinya kita seluruh rakyat tidak dapat mengikuti perbicaraan kes Liwat antara tertuduh Anwar Brahim dan Mangsa Liwat Saiful Bukhari kerana akan di bicarakan secara tertutup. Walaupun demikian kita pasti semasa keterangan Saiful Bukhari esok pastinya akan memberikan satu IMPAK yang amat besar buat Anwar dan Peguam mereka itu.

Dengan perbicaraan tertutup esok telah memberikan jawapan bahawa Anwar Brahim dan kepimpinan Pakatan Rakyat takut apabila kebenaran di dedahkan bagi tatapan rakyat.

Kalau semalam Anwar Brahim menendang Pintu LIF, Hari ini Mengelak dari bertembung dengan Saiful. Bagaimana pula esok? Apakah ada pekara aneh yang berlaku?

Rakaman CCTV di Kondo akan di Pasang bagi tatapan Mahkamah yang akan mengesahkan kehadiran Anwar Brahim di Kondo berkenaan. Sayang kita tidak berpeluang melihatnya kerana di sekat oleh Anwar IBrahim.


0 Responses so far.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...