OPS  Roboh Gerai oleh Kerajaan Khalifah Lim Guan Eng terus berterusan ,  Hari ini lagi roboh gerai di Taman Pelangi berterusan ke atas gerai-gerai orang Melayu di situ . Menurut member yang berada di sana bloggger MPP , hanya gerai orang Melayu dan warga asing sahaja menjadi mangsa regim Lim Guan Eng .

 PAS dok cakap ambil iktibar krisis di Mesir bahawa kerajaan yang zalim & menindas harus dijatuhkan rakyat . Ini baru 3 tahun sahaja memerintah , pentadbiran kerajaan DAP di ketuai Guan Eng lebih zalim lagi nampaknya dari 30 tahun pemerintahan Mubarak di Mesir .

 Tinggal kenangan sahaja buat peniaga2 Melayu di ..18 tahun dulu senang hari sahaja mencari rezeki .kini  baru sahaja kerajaan DAP perintah terus saja lenyap sekelip mata .

 Ini pulak gerai kaum depa yang tidak dirobohkan pun ... gerai2 orang Melayu sahaja diroboh . Lu cakap adil kepada semua bangsa di Pulau Pinang ?? Pembohong !!

Pegawai2 MPSP siapa boleh dok relaks saja di kedai2 kaum DAP ini  ... orang2 depa telah diselamatkan oleh proses kawtim la a.k.a RASUAH  DAP  !

untuk keterangan lebih lanjut untuk  isu ini  KLIK DI SINI 

Tahniah la kepada puak-puak kopiah putih PAS kerana berjaya membantu kerajaan DAP merobohkan gerai Melayu .   Adun Bukit Tengah Pakatan , Ong Chin Ween sendiri pun bohong sahaja cakap nak selamatkan gerai2 di sini tetapi  natijahnya kena juga roboh . Mungkin dia selamatkan kedai kaumnya sahaja tetapi yang orang Melayu dibiarkan roboh dengan zalim oleh kerajaan negeri .


0 Responses so far.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...