Susah betul jadi YB-YB pakatan haram ni..Berjuang salah, tak berjuang pun salah, Yang cantik salah dan yang hodoh lagi la..orang kata jadi hantu. Yang bestnya tak jadi pula pada YB-YB dalam BN.

Mungkin YB-YB dalam pakatan ni gila glamour kot?? mencari publisiti murahan untuk rakyat nampak..kalau tak sure tenggelam namanya.

Tapi yang sorang ni tak abis-abis cerita pasal dia. Satu per satu isu yang timbul.Mungkin sebab dia ni cantik dan seksi dan ada kemungkinan juga pasal Nik Aziz sayang lebih kat dia. Tu yang ada orang jeles kot????

Masuk masjid jadi isu, kat luar masjid jadi isu, jadi duta FB pun isu gak. Hissh..serba tak kena. Amaran apa agaknya diberikan kepada Teo oleh kumpulan yang dinamakan Tentera Jihad. Mesti bermain di kepala Teo kata "ni mesti kerja UMNO atau Perkasa"...tapi dia tak berani cakap laaa takut lagi isu yang timbul pulak. Kesian Teo. Serba salah dibuatnya.

Nak salah kat dia sorang pun tak boleh..pasal puak puak PAS yang menjemput. Al maklumkah, kalau jemput dia boleh jamah nasi lemak spesial free. Kenyang dibuatnya...hahahaha.

Ahli parlimen Serdang, Teo Nie Ching menerima ugutan ke atas keselamatannya hari ini.

Menurut pembantunya, Chen Fan Dao, pada jam sekitar 8 pagi, pejabatnya dimaklumkan oleh penduduk tempatan bahawa seekor ayam tergantung di luar pejabat pusat khidmat DAP di Sungai Chua, Kajang.

“Mereka bekejar dan mendapati seekor ayam tergantung di luar pagar. Lehernya dipotong dan darah masih menitis, dipercayai baru dibunuh. Di luar pagar juga tergantung poster yang tertera 'Ingat!!! Ini satu Peringatan,Teo Nie Ching, Tentera Jihad', “ katanya.

0 Responses so far.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...