Minta tolong Jamil Khir tengok anak buahnya. Sekarang semakin melampau-lampau. Jumaat lalu ada seorang anak buahnya memohon pada tuhan untuk melaknatkan pemimpin negara.

Buat kerja apa dalam masjid ini? Diakhir taskirah itu, maka ada monyet menjerit takbir dan seperti kilat ada sepuluh orang pun menjerit. Tolonglah JK tengok perkara ini agar masjid yang indah itu tidak dirosakkan oleh monyet seperti ini. Orang lain yang tidak mahu masuk campur nampak macam marah saja kepada ustadz daripada Jakim ini.

Penceramah ini menjerit-jerit kata PM dan TPM membesarkan isu liwat Anwar Ibrahim. Beliau lupa bahawa kes di mahkamah ketika ini bukan antara kerajaan dengan Anwar. Ia adalah antara Saiful dan Anwar. Yang sondol dan disondol. Wahai penceramah, jika tidak tahu jangan buat pandai-pandai hingga mengelirukan orang lain. Kes straight foward saja. Bukan kes main belakang kerajaan tetapi kes main belakang Anwar.

Bini Anwar pula, Wan Azizah, cakaplah yang sebenar pada dunia siapa Anwar itu. Semua orang tahu bagaimana bapa kau ambil senapang nak tembak Anwar. Wan Azizah, kau dah bagitahu pada Tun Dr Siti Hasmah perangai Anwar dulu dan janganlah biar Anwar merosakkan negara ini. Tidak sedap beliau gunakan duit Marcos dan duit Amerika untuk jadi PM.

Balik kepada Jamil Khir, dia ni hanya tahu baca doa saja dan tup tup jadi Menteri. Yang tidak sedap, dia dah mula rapat dengan geng mantan Perdana Menteri termasuk menantunya. Baru-baru ini dia membuat segala-galanya untuk mantan PM termasuk duduk dalam istana raja. Apalah kau JK. Hormatilah orang yang melantik kamu. Buat kerja dan hapuskan pengkhianat negara itu.

Satu lagi, mamat Khalid Norden, tengok-tengoklah universiti di Universiti Malaya itu. Buatlah sesuatu agar masjid itu tidak digunakan sebagai markas untuk pembangkang. Was told that there is one stall which give coupons to those who support Pas. Hoi, mamat Khalid Norden, please do something before it is too late.

0 Responses so far.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...